اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ-راهبرد معاصر

اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیداری خارج از خانه به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 10
کد خبر: ۲۱۹۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت که برای اجرای یک بازی تهاجمی یکی از آماده‌ترین بازیکنان فعلی خود را در اختیار ندارد. مهدی طارمی که در بازی با سوریه نیز ستاره زمین بود و موفق به هت‌تریک شد، به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی را همراهی کند. طارمی فصل جدید هم پس از انتقال به ریوآوه پرتغال، تک ستاره تیمش بوده و شاید حضور او در خط حمله تیم ملی می‌توانست قدرت تهاجمی ایران را بیشتر کند، اما با این حال به نظر نمی‌رسد تیم ملی با در اختیار داشتن بازیکنانی چون سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و... مشکل چندانی برای ارائه یک بازی تهاجمی داشته باشد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اصلی هنگ‌کنگ به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت. ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای مصاف با هنگ‌کنگ از سوی مارک ویلموتس مشخص شد که به شرح زیر است:

 

علیرضا بیرانوند، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون.

 

این دیدار در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین برگزار می‌شود که نخستین بازی ایران در این مسابقات خواهد بود

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار